CITYAKUTEN

hej hej bloggen idag var jag sjuk som vanligt men idag bestämde pappa att vi skulle gå iväg till cityakuten och kolla om vi skulle ha penecelin eller nåt. då så får vi en nummerlapp och det är vänte tid, *SUCK* aa en och en halv TIMME lixom aja sen när vi sitter i vänte rumet så träffar vi min gamla lärare ( bästa tillfället ) eller hur??min stränga lärare från trean !! aja sen kommer vi äntligen in. så undersöker hon mig och pappa, och så säger hon vi måste ta blod från fingret (jag är JÄTTE SPRUTRÄDD) så jag får PANIK och säger: njaa det går inte riktigt...
så jag lyckas få dom och ta provet på papa hihi  " stackars pappa" haha aa sen säger dom att dom måste ta en sån här pinne och köra upp i näsan hahah det får pappa också göra så det var synd om pappa idag haha <333
bästa dan va !!??

LOVE

/NICOLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0